bored

Namn: Emma
Längd: 1,60
Skostorlek: 35 (ibland 34) hihi
Hårfärg: Mörkbrunt
Önskar du att du bodde någon annastans: Ja och nej!
Tänker du på självmord: Hmm nej..
Tycker andra du är attraktiv: Sometimes? 
Har du testat droger: Japp!
Röker du: När jag ä sugen..
Vilka shampoon använder du: Kommer inte ihåg
Vilka parfymer använder du: Olika..
Vad är du rädd för: Toalettpapper!
Gillar du att tvätta: Gillar och gillar. Det är lite småmysigt på nått sätt för det luktar ju så gottit.
Gillar du berg- och dalbana: Jadå.. Fast inte alla!

KÄNSLOR

Gråter du ofta: Njae.. Men när jag har pms, då är jag sjukt jävla känslig!
Skrattar du ofta: Ja, jag har armbågshumor.
Hur känner du dig just nu: Inte bra!
Hur har du mått den senaste tiden: Med tanke på 5 urinvägsinfektioner på 7 månader så har jag väl inte mått jätte bra!
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: Har jag väl!
Blir du lätt förälskad: Näe..
Är du kär i kärleken: Haha verkligen inte!
Tror du på ett för alltid: Ja!

Är du förälskad just nu: I'm in love!

Hur många har du varit tillsammans med denna månad: Vad är detta för fråga? Jag har min Robin som jag haft i snart 2 år.
Har du blivit sårad av kärleken: Jajjemän..
Har du blivit lycklig av kärleken: Jaa!!!!!

/ Emma M Zoëg


Kommentarer
Postat av: Ellie

HAHA; Emmie,, toalettpapper? :P

2010-07-26 @ 16:22:42
URL: http://admirethem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0