Club Can't Handle Me

Längesen.. Herregud vad fullt upp jag haft!

Fixat och donat med lägenheten som vi flyttar in i idag.. Jag och min fina älskling! Vår egna 2a. Så skönt att det är ett förstahandskontrakt.
Igår blev tapetseringen klar i sovrummet så idag kan vi äntligen montera upp sängen. Soffan är på plats, köksbordet och stolarna står fint i köket. Allting är i princip klart nu. Nu ska man bara orka organisera sina kläder i garderoberna osv. Happy? Hell yeah.

Här på jobbet har jag det galet lugnt. Sitter inne i backoffice med laptopen och chillar. Dricker för mycket kaffe men vad ska man göra för att fördriva tiden? Igår hade jag 3 besökare, 3 samtal och inga mail mellan 8-16. Känns verkligen som att jag inte gör någon nytta alls haha. Men men.. Vi är ansiktet utåt! Idag lär det bli ännu lugnare.. Men på tors-fre är jag ledig så det är skön, innan jag drar igång med mina 3 veckor helt själv. Buhu!

Nu kommer tröttheten över mig igen. Dags för en kopp kaffe till.. Kanske ska köpa en redbull? Vi får se.. Bilder på lägenheten kommer när allting är klart.

Take care
/ Emma M Zoëga


Kommentarer
Postat av: J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Hejsan!

Förlåt om jag stör en sådan morgon men skulle vilja be dig om en lite tjänst.

Undrar om du skulle kunna hjälpa mig att vinna en systemkamera på en hemsida.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=5866



Där är länken till hemsidan och min bild kommer upp om du trycker där.

Du är verkligen guldvärd om du gör det för mig.

Massor av underbara kramar till dig (:

2010-07-13 @ 16:57:01
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/
Postat av: Paulina

Blogga lite mer! :)

2010-07-17 @ 12:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0