fuck

Varför varför varför? Då är äntligen min fjärde urinvägsinfektion (för i år) borta. Dock har jag nu fått skit ont i ländryggen. Och nu funderar jag på om jag håller på att få njurbäckeninflammation? Det kan man få efter att ha haft urinvägsinfektion många ggr. Så jag får väl ta att kolla upp detta sedan.. För jag kan inte sitta ner, inte stå eller gå.. Fett jobbigt! 

Jag hoppas nästan att det är njurbäckeninflammation så jag kan få medicin så det försvinner sedan. För jag pallar fan inte att jag har fått ryggproblem eller nått och måste gå och ha ont all time typ. Aja.. Vi får väl se vad läkaren säger sedan! 

Btw, idag ska jag träffa min underara Andrea a.k.a Gilbert. Mysfaktor på det! 

Take care
/ Emma M Zoëga 


Min älskade och jag i vintras.. Ser ut som jag har hängboobies men 
det har jag ikke. Promise! Hahah.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0