suck

Jag blir så trött.. Gick som sagt till AxessAkuten igår igen och berättade om mina besvär osv. Fick lämna ett kisseprov och det visde sig att min jävla urinvägsinfektion inte hade försvunnit. Så nu sitter jag här igen med min femte pencilin kur för i år. Well well.. Finns inte mycket att göra åt det. De ska skicka iväg mitt kiss på odlin (i know, det låter så äckligt) och så ah, får de se om de hittar något specellt. Bara det att min rygg värker ju utav helvete fortfarande och det har med att göra att infektionen ej försvunnit. Så snälla tabletter, ta bort min värk!!!

Jaja nog om mitt kiss och min urinblåsa haha!

Andrea satt med mig på akuten och sen åkte vi in till stan och käkade sushi, smurrismurr. Efter det blev det en kopp te på Café Vanilj där vi satt fram till 21. Så mysigt att få träffa henne.. Och jag fick födelsedags present ocså hihi, snäll är hon. Och nu har vi då bestämt att vi skall åka till NYC efter att hon fyllt 21. Och då kom jag på att, när hon är 21, så är jag fucking 23 år... Waaaaah!!! Gammalt.... Hahaha!

Men men.. Nu ska jag ta och dricka mitt kaffe som står och luktar gott brevid mig.

Take care
/ Emma M Zoëga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0