900602

Idag fyller min man hela 20 år :D Weeiii... GRATTIS GRATTIS GRATTIS <3

Han fick redan sin present igår faktiskt.. Han hade en aning om vad det skulle vara så! Idag ska vi fira honom med hans mamma i Mölnlycke. Vi ska grilla o så. Mycket mys!

Som sagt, i måndags tränade jag. Var på BodyBalance. Kändes som att det var en bra uppstart efter ett år utan träning. Dock var det rätt jobbigt men det var en lugn träning. Och igår blev det styrketräning. Jag har sån galet träningsvärk i armarna. Så Jonas från Emil Lundgren ska ta med sig sin tigerbalsam från Thailand imorn. Crazy shit tydligen!

Nu ska jag se till och få mig en till god kopp kaffe.

Talk to you later

/ Emma M Zoëga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0