alarm

Suck.. Jag snoozar längre och längre för varje dag som går! I vanliga fall brukar jag gå upp 05.30 om jag ska duscha, annars 05.45. Idag snoozade jag till 06.15. Och går hemifrån 06.50. Är det inte nu på sommaren man ska vara "pigg" och orka ta sig upp? Inte jag tydligen..

Som sagt, myste med Jamie igår.. Och han la världens rackaBAJSARE när jag hade honom i min famn så det vibbrerade och man kände verkligen hur bajset kom. Haha aw stackarn.. Men han har ont i magen så kan bata tänka mig hur skönt det är för honom. Min lill skutt!

Drog till stan snabbt och köpte min klänning, weii! Fanns bara en XS kvar - snacka om tur.

Efter jobbet ska jag möta upp älsk, Roberth och Rebecca sedan drar jag till gymmet. Det blir spinning idag och så ska jag nog köra lite axlar och armar.

Det var allt för nu så ha det gött hajj!!!

/ Emma M Zoëga

Kommentarer
Postat av: Elliee

GRYMT med träningen Emmie. Det gillar vi. Keep it up. WoopWoop. Hihi

2010-06-24 @ 13:04:06
URL: http://admirethem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0