Oops..

..Såg nu att det var en vecka sedan jag uppdaterade. Men men! Har haft galet mycket att göra..

Den 1 Juli flyttar vi (på min födelsedag hihi). Jag och Robin alltså. Vi lämnade den lilla 1an som vi bodde i på Övre Majorsgatan, Linné, för ett tag sedan. Dåligt behandlade blev vi, det var ju trots allt en andrahands lägenhet.
Men nu, nu flyttar vi till Lunden. Nobelplatsen 1 / Danska vägen 99, 3 min från Redbergsplatsen. Hur bra? Hihi. Det är en 2a på 58 kvadrat och det bästa av allt, det är en hyresrätt. Så på måndag skriver vi på kontraktet och lägenheten är våran. Fyfan vad detta känns bra! Aldrig mer en andrahands lägenhet för oss kan jag lova. Och nu blir vi grannar med min älskade bror. Allt känns bara så jävla bra nu!

Efter jobbet blir det studentmottagning för min barndomsvän/granne. Taskigt väder för dem bara. Och idag, är det exakt 1 år sedan jag tog studenten. Kan inte förstå hur tiden kan gå så jäkla snabbt..!?

Denna veckan har jag hunnit med gymmet två ggr. Känns riktigt bra. Efter mottagningn ska jag iväg till gymmet igen. Tänkte köra ett 30 minuters spinningspass och efter köra lite armar, rygg och mage.

Take care

/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0