sunshine

Torsdag idag.. Veckorna går så fort!

Idag blir det Sahlgrenska dirrekt efter jobbet, ska lämna ett antal prover där idag. Blev så jäkla arg sist jag var där (i fredags). Tydligen så gör man bara dessa prover jag ska göra mån-tors (specialprover) så jag blev "utkickad". Jävla kvinna! Labbet stänger kl. 16 och klockan var tjugo i fyra när hon sa det till mig. Man fick ju känslan av att hon ville gå hem och inte pallade ta alla mina prover.. Men men! Nytt försök idag.

Efter det blir det en snabbis till stan, har kollat ut en klänning jag vill ha.. Och det blir det nog ikväll när vi ska ha en överraskning för en viss person som fyllt år.

Jag som skulle tränat idag haha.. Hårdträning nästa vecka!

Berättar mer om överraskningsfesten imorgon.

Take care
/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0