tlött idag

Haha yes, är lite seg idag ja!

Efter all stress hämtade Robin upp mig och sedan drog vi till Landala för att hämta upp Rebecca. Vi drog till Slottskogen där vi mötte upp Jojje. Vi dukade upp med filtar, öl och vin. Dock hade vi bara en engångsgrill haha, som Rebecca släkte. Men vi ringde Henke så han köpte med sig två, phew..

Oliver och Daniel som vart med Roberth all day försökte få honom att åka till Slottskogen (han visste ju inget), och det var fan inte lätt. Det pep i telefonen hela tiden med sms där det stod "Han vägrar asså, hur fan ska vi göra" men tillslut så fick vi Roberth att ringa Robin och kollade vad han gjorde ifall han kunde köra dem till Slottis hahah så Robin åkte iväg och hämtade killarna..
När vi såg att de kom så tänkte vi "asså vi måste sjunga för Roberth när de kommer" , så han skämms riktigt haha. Det gjorde vi också, skrek som galningar så hela Slottskogen kollade på oss och Roberth ;) för roligt asså.. Allt blev lyckat tillslut och Roberth blev så glader :)

Men som sagt, är rätt seg idag haha! Inte så konstigt dock.. Öl och grejer och sen upp halv 6 idag, blääkh!
Juste, vi körde öl-pingpong , riktigt kul hahah!

Nu vet jag inte ritkigt vad jag skrivit heller hahahah, bara babblat på här. Men men.. Är seg och ingen frukost har jag hunnit äta.


/ Emma M Zoëga

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2011-07-20 @ 08:34:48
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0