whats up

Tränade i söndags, det blev fokus på armar, rygg och mage. Och det blev även träning igår, då vart det fokus på hela kroppen samt balans! Älskar att träna.. Idag blir det vilodag men imorn kör jag på igen. Hoppas det är spinning imorn..

Efter jobbet skall jag hem till min fina systerson Jamie och mysa med honom lite hihi. Efter blir det en runda i staden och köpa midsommarklänning. Undra om jag ska fixa en krans också? Äh.. det blir för mycket jobb haha.
På frededag fm ska jag, älskus, Rebecca och Roberth dra någonstans och bada mysa så vi får bara hoppas på att det är sol och värme haha. Sedan drar vi till Oliver och firar där. Kommer bli naiz!!!

Vad ska ni göra på midsommar?

/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0