Casa Emma

Hällde precis upp ett glas vin.. Mitt absolut favorita vin är Casa Emma. Inte bara för att det har mitt namn i sig utan för att det är ett väldigt bra vin. Mina flaskor kommer direkt från Italien. Dricker en Chianto Classico nu.

Mamma, Susanne och min lilla tös Elin på fyra månader kom hit och fikade. Snart time for me to börja passa Elin också - som är Isaks lilla syster. Isak blir 5 i år.. Tycker det känns lite jobbigt. Han har alltid varit min lilla bebis. Skall hem till dem nästa vecka o mysa med dem hihi.

Ska ta mig en dusch tänkte jag och fixa mig lite för sedan ska jag och älsklingen hem till Roberth på middag. Trevlans! 

Ska försöka bli bättre på att uppdatera!

Take care

/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0