full rulle..

..trots att jag inte känner mig så bra!

Har varit hos läkaren, apoteket, handlat lite, bokat tvättid samt köpt piezz till mig och älskus. Pecca ville inte ha, "näe det sätter sig direkt på höfterna" hahah. Han är för rolig.

Killarna sitter och spelar fifa så jag passar på att blogga. Har egentligen inte så mycket att skriva just nu men varför inte bara skriva Hej liksom? Så.. Hej på er! Sitter och lyssnar på Drops of Jupiter just nu och dricker cola. Är så fruktansvärt mätt. Ser gravid ut!

Nu kom värsta reggea låten på.. Najs!

Ska nog ta och kolla om det finns lite bra serier att kolla på.. Lägga mig i sängen, under täcket. Mys!

Hejdå allihop!

/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0