"jeni"

Idag har det inte hänt speciellt mycket. En vanlig, halv tråkig tisdag helt enkelt.. Fikade med Linn en stund innan jag begav mig mot staden för att köpa lite smink. Tog en sväng förbi Hemköp och handlade lite mat hem.
När älskus kom hem lagade han mat, mums. Och han gjorde en matlåda till mig, haha söt!

Pratat massa med Karro idag.. Längesen! Bestämde att hon ska komma hit en dag, dricka lite vin/bäss/cider/sprit eller vad det nu blir haha och prata massa minnen. Mys var det ja!

Nu är Robin på träning och kommer hem sent. Så jag ska passa på att kolla på DH och sedan sova. Skall som sagt upp 05.50 imorn, som vanligt.

Nu väntar jag otåligt på Karros nya frisyr, hon har klippt kort. SPÄNNANDE!!!

Hittade en gammal bild på oss, haha.
OBS! Bilden är fråb 2008..

/ Emma M Zoëga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0