little closer

Igår åkte vi till tattoostudion. Jag, älsk o Frost. De skulle tatuera sig, tyvärr inte jag.. Har inte ritkigt kommit på vad jag ska ha än, men den ska iaf sitta på revbena, under armen typ.. Någon som fattar vad jag menar? Haha. Vi var där 13 och kom hem 19, jisses.. Tiden bara rann i väg trots att jag bara var där som "stöd" haha. Jarmond och Pete är grymt schyssta.

Annars har helgen varit lugn o skön. Man behöver sånna helger också! Nu ska jag nog ta ett bad, eller ska jag göra lite te först? Hmm.. Aja får se! 

Här kommer bild på älskus tattoo som inte är färdig än.. Den kommer bli jävligt fet asså!

Åh den är så snygg!!!

/ Emma M Zoëga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0