Sick

Åkte hem från jobet förut.. Orkade med 3 timmar innan jag drog. Är lite halvsjuk och galet trött. Sov ca 4 timmar inatt då jag inte kunde somna. Låg och grät för jag hade panik att jag skulle upp tidigt. Svårt och andas också.. Så Robin fick klia mig på ryggen, hålla om mig osv. Men det blev ju inte bättre av att han somnade innan mig haha.

Robin drog för att möta upp Pecca nu, de ska träna och sen kommer de hit. Tur att jag får sällskap när jag mår dåligt.

Ska försöka plocka undan lite och kolla tvättstugen. Det behövs kan jag säga.. Vi har knappt några rena underkläder. Det kommer väl sluta med att vi får gå nakna eller nått hehe. Mjaoo!

Ska fixa lite te nu tänkte jag. Mer uppdatering senare!

Jag och min fina lilla tös!

/ Emma M Zoëga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0