Suck..

.. Nu börjar söndagsångesten komma! Fan vad helgerna ska gå fort.. Som jag brukar säga, det är måndag och fredag hela tiden haha. Men nu blir det en kort vecka och lång helg, vilket är väldigt skönt. Ska prata lite med min chef också tänkte jag, om semester. Hoppas hoppas hoppas!

I fredags hade vi gäster som sagt, Roberth och Rebecca kom. Det var både mysigt och trevligt. Mycket skratt, seriösa samtal och planering. Jag och Rebecca klicka dirrekt första gången vi träffades. Så himla kul!

Var lite halv seg igår på förmiddagen efter ölen men gick snabbt över. Robin åkte iväg på träning så passade mamma på att komma över och färga mitt hår. Bra mycket skratt blev det kan jag lova hahah! Sen en snabb sväng ner till stan innan jag drog till Jojje. Sen drog vi till tattostudion, vi var där vid 4 och vi var hemma vid halv 12 haha. Tog bra lång tid att göra klart Robins tattoo. Och nu vet jag nog vad jag ska göra, yay!

Pete o killarna bjöd mig på öl medans jag väntade. Trevligt! Hade värsta pratstunden med Pete. Killarna är så goa där!

Nu ska vi kolla på fighten mellan GSP och Hardy. Ber till gud att GSP vinner. Han är grym ! Sen drar vi iväg till Mölnlycke på middag hos "svärmor".

Mer bloggning senare.

/ Emma M Zoëga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0