walking on water

Jisses vad jag är trött nu. Dagen började med en 45 minuters promenix från älskling imorse sedan iväg till jobbet. Vi hade en stor grej där idag som hade med att göra en ny byggnad som byggs utanför vårat. Ett sammarbete mellan Lindholmen Science Park, Chalmers, Chalmersfastigheter och Peab. Bla var Annelie Hultén där och höll tal. Mycket trevligt och galet mycket folk.

Mötte upp Ellie efter jobbet och vi tog en fika där jag klantade mig och spillde ut te över min mobil, dator, väska samt Ellas väska.. Hahaha! Men allt klarade sig.. En jäkla tur hade jag!
När vi var påväg till Gina Tricot stötte jag plötsligt på Jimmy på NCC, där stod vi och tjötade ett bra tag.. Har inte träffat honom på flera veckor sedan han fick byta till ett annat bygge.. Och sen när jag lämnat av Ella vid sin spårvagn promenixar jag hemåt och stöter plötsligt på Hänkiii vid grönsakstorget haha!

Nu ska jag kolla på Glamourama och sedan sova. För nu är jag trött!
 
Peace out!



/ Emma M Zoëga


Kommentarer
Postat av: Elllllla

Hihihii! Jag behöll dem :P Och väskan mår bra, tihiii! Mår datorn bra?! Ja, ses snart igen ja <3

2010-03-05 @ 13:22:50
URL: http://admirethem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0