@ work

Sitter inne i backoffice, har precis ätit lunch. Och nu dricker jag kaffe!

Åkte hem till Robin igår och jag var nog ingen rolig person igår, somnade en timma när jag kom och sen somnade jag igen vid 22 haha. Vi får ta igen det imorgon.

På lördag blir det att slå klackarn i tacket. Bästaste Sara fyller hela 18 år, då blir det middag och sedan utgång. Yay! Så imorn ska jag möta upp Andrea direkt efter jobbet så ska vi hitta bästa presenten. Hmm undra vad jag ska ha på mig på lördag? Har alltid dessa problem.. Ph vet!

Nej nu är det snart dags att gå ut till receptionen igen. Jobbar till 17 idag!

Btw, blev bjuden på en Latte av två herrar som skulle till ett företag inne i vårt hus så hjälpte jag dom med en grej och blev verkligen jätte glada. Så de kilade iväg till cafeet och köpte kaffe åt mig och sa "tack så mycket för en bra service". Hihi, cred till mig!

Mer blogg senare!

Later

/ Emma M Zoëga


Kommentarer
Postat av: ph

<3 socker

2010-03-11 @ 15:12:29
URL: http://missphilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0