AxessAkuten

Igår morse så vaknade jag av att det sved när jag var kissnödig så ah, gick på toa och det sved röven asså! Men orkade inte bry mig mer om det även om jag visste att det var urinvägsinfektion. Inte alls längesen jag hade det och efter det har det liksom kommit och gått. Men imorse.. Herregud! Jag dog.. Urinvägsinfektionen var värre än någonsin och grät när jag kissade, grät efter jag kissade, det sved att jag skakade. Fruktansvärt.

Så jag pallrade mig hem till mamma som hade gjort frukost till mig och sen vid 7 var jag på Axess Akuten. Lämnade pisseprov och såg sen när sjukskörteskan gick in i Lab för att kolla på det och 3 sek senare var han klar haha. Stickan måste ha visat rött rött rött, infektion infektion infektion haha! Hade en jätte trevlig läkare..

Och med turen jag hade (då jag var först inne på Axess) så var jag först in i kassan på Apoteket med. Kanske en trisslott idag? Hihi.

Men men.. Slutpratat om mitt kiss!

Ska möta upp Erica en stund efter jobbet och sedan möta Anna för en promenad. Och en solning efter!

See ya later

/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0