billionaire

Whats up?

Ligger i sängen och kollar på "The perfect man" haha. Kom inget annat bättre på tv.. Dock fick filmen mig att blogga, då Hillary gör det. Alltid något positivt right? Dock ingen film för min man!

Skönt det har varit med långhelg. Hela fyra dagar har jag varit ledig. Tyvärr vänjer man sig att kunna sova länge och så ska man upp halv 6 imorn. Jippi!! Ska bli kul att träffa Johanna ifs.

Igår grillade jag, Robin och Jeppe. Det var mysigt.. Tyvärr failade vi med såsen då vi råkade ta fel fond, vi trodde att det var oxfond men vi råkade ta hummerfond och jag lovar, det förstörde hela såsen haha. Smakade bara fisk! Ew.. Efter att ha kollat på Taken så drog Jeppe hem och jag och äsklingen mölade i oss ett paket Ben&Jerry's, smurrismurr.

Stoppade precis upp en prilla och har gjort te till mig.

Ska fortsätta kolla på filmen nu!

Take care

/ Emma M Zoëga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0