boring

Har du:
Kysst någon – JA
Sovit brevid någon med samma kön – Vem har inte?
Sovit brevid nån med motsatt kön – Självklart!
Slagit ner nån – Nej men varit i "slagsmål"
Ljugit för en bra vän – Hmm..
Svikit någon – Tror jag inte?

Vem:
Skrev du senast till på msn – Karro
Kramade du senast – Robin
Sov du hos senast – Kommer inte ihåg
Vill du vara just nu - En rik jävel
Ringde dig senast – Mamma

Vad:
Drack du senast – Öl
Köpte du senast – Bröd, salami, matlagningsgrädde och ägg
Gjorde du igår – Tog en öl med Karro
Ska du göra imorn – Antagigen fika med mamma efter jobbet
Vill du göra just nu – Inget speciellt. Väntar på min massage
Åt du senast – Makaroner med tillbehör
Är närmast dig som är rosa – Mina skor som står ute i hallen

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – Nej
Nån har sårat dig så du börjat gråta – JA!

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – Ja det har jag!
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – Yes
Jag har smugit ut utan lov - Japp
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – HAHA ja
Jag har en hemlighet som ingen vet om – Det har jag!
Jag har fuskat i ett spel – Det har väl alla?
Jag har struntat i ett prov – I ett prov? Ganska så många fler

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – Mm
Jag har druckit alkohol – Yepp
Jag har tagit medecier mot drepression – Inte mot depression..
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – Har jag väl
Jag har vaknat gråtande – Ja efter en hemsk dröm
Jag har somnat gråtande – Ganska så många gånger

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - Det är inte det roligaste nej
Jag har sett någon dö - Nej.. Men såg morfar efter han gick bort och en random kille på Sahlgrenska
Någon du har känt som nyligen som dött - Nej

/ Emma M Zoëga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0