by malene birger

Mötte upp mamma i stan idag och började med en fika och pratade lite om allt möjligt. Himla mysigt!
Sedan drog vi vidare och kollade runt lite och vi hittade världens finaste/sygga koft/jacka från By Malene Birger. Och den fick det bli. Jag och mamma köpte varsin haha. Fast mamma tog en svart!

Sedan drog vi snabbt till H&M där jag köpte en bikini så nu är det bara att vänta in sommaren. Jag blev sjukt hungrig och det märkte mamma dirrekt på mitt humör så vi gick till Bee och tog en lunch och ett glas vin, massa mys! Och bredvid mig hade jag Lena Endre och nu är jag jätte sugen på att kolla på Ogifta par hahah!

Ska ng slänga mig i soffan brevid min man som ligger där inne. Så hoppas alla får en trevlig lördag!

Här är koftan som jag köpte :D



Puss o kram
/ Emma M Zoëga

Kommentarer
Postat av: karro

Skitsnygg !!!! :D

2010-05-09 @ 10:48:23
URL: http://katarinatuovila.blogspot.com
Postat av: ellllaalalalalala

FIN EMMIE! :D

2010-05-09 @ 11:20:47
URL: http://admirethem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0