food

Igår åt vi god middag i Mölnlycke. Det blev grillat kött och kyckling, mums. Färskpotatis, två olika såser och sallad till. Och rött vin till.. Smurrismurr säger jag bara! OCh gissa vem som fick med sig en matlåda med grillat? Jo jag hihi.

Btw, köpte mitt proteinpulver igår så nu jävlar ska det tränas!

Mina kära vänner Lisa och Erica sitter och dricker champagne nu, så jäkla avundsjuk! Och ikväll blir det studentmottagningar. Och vem kommer lipa? Jag såklart. Lisa, min älskade barndomsvän som jag kännt hela livet, hur har hon kunnat bli så stor? Haha. Ifs är hon bara ett år yngre men.. Ändå!

Nu blir det kaffe (andra koppen för idag) och en banana!

Take care

/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0