lägg ner ditt vapen

Ciao,

Idag är jag hur trött som helst. Haft en fullspäckad helg asså..

I fredags mötte jag upp Anna, Malin och Marta vi gick till en spansk restaurang och käkade och drack gott. Staropramen ofc! Sedan gick jag, Anna och Marta till Queen en stund och tog en öl. Vakterna hade saknat mig haha. Men men..
Igår var det firande för Pecca som fyllde 20 idag. Så middag hos honom med älskling, Bob, Ali, Forst och Norsken. Sedan drog in till stan och forsatte där och fick äntligen träffa Peccas på-g-tjej! Himla trevlig kväll faktiskt..

Idag var det Annas konfirmation så drog till Floda, drack vin (igen), käkade god mat och god efterrätt. Och på torsdag bär det av till Floda igen då Lisa tar studenten, weeii!!!

Ska fortsätta kolla på Grey's nu!!!

Later,


Gammal mysbild med Robins tröja :)

/Emma M Zoëga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0