Sticky Icky

Det är dags.. Jag måste ta upp Streetdancen igen! Otroligt rolig dans.. Den är rolig, jobbig as hell, sexig/snygg och den är bara helt awesome! Har kommit på mig själv när ja dunkar en R&B låt så försöker jag komma på lite steg. Nu klias det i fingrarna. Jag måste börja igen! Ska bara kolla vem som är på?

Jag och Robin hade som sagt en mysig kväll igår. Han lagade middag åt mig (berättade jag att han gjorde en god frukost till mig också?) och så låg vi o mös hela kvällen. Hade tänt ljus i hela vardagsrummet. Cosy ha?
Grannarn ovanför oss hade världens parthey asså. Våra grejer skakade för de hade så hög musik. Jag hörde till och med vilken låt det var när jag hade öronproppar på mig! Då spelar man HÖGT! Hahah.. Somna tillslut iaf.

Vi drog till IKEA förut, vi köpte nytt soffbord, för 49 kr st. Haha gud så bra! Det är ju inte värlens snyggaste men det funkar i denna lilla enkla lägenhet. Blir nytt sen när vi får en 2a. Och händig som jag är, var det jag som satte upp borden höhö.. Det ni ;)

Lyssnar på världens stukade låt. Hahahahha!

Peace out!
/ Emma M Zoëga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0