trött

Fyfan vad trött jag varit idag.. Eller hela veckan dessutom! Tror jag skulle behöva semester.. Jag är trött, stressad, glömmer av simpla saker osv osv osv. Tänker på både bra och dåliga saker hela tiden! Behöver koppla av.. Men hur fan ska jag hinna det?

Imorgon ska vi fira Peccis, han fyller 20 den 23 maj, yay! Så det blir parthey imorgon.. Himla trevligt!

Robins kusse Linus kom förbi förut och sa hej till mig när jag jobbade. Alltid trevligt med lite sällskap när det är lugn. Han går nämligen på Bräckegymnasiet här vid Lindholmen!

Funderar på vad jag ska göra efter jobbet.. Gå på stan och sola? Eller.. Bara dra hem? Jag måste ju få färg.. Suck! Jaja, får se vad det blir :)

Bloggar mer ikväll.

Puss och Kram
/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0