walking on sunshine

Fan vad gött väder det är ute. "Tyvärr" fick jag jobba till 17 idag så han inte riktigt njuta av det men man blir ju till och med lycklig när man ser solen lysa in i lägenheten. Lovely.

Karro kom förbi mig på jobbet på min lunch så gick vi och köpte varsin glass och satte oss vid vattnet. Och igår möttes vi upp och tog en öl på Avalons uteservering. Så mysigt! Om det bara kunde bli lite varmare nu..

Nu står min man och lagar mat, wiho!

Funderar på att bli bättre på att blogga? Ifs säger jag det typ VARJE gång haha men men.. Och Katarina Tuovila, uppdatera din blogg NU!

Lovar att försöka blogga igen ikväll! Kom precis på att Robin lovat mig att få massage idag.. Kvällen är räddad, haha!

Btw, bilder kommer snart!

Så ah.. PEACE OUT!

/ Emma M Zoëga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0